Help! Ik kan niet inloggen!
Als je niet kunt inloggen in het urenportaal kan dit verschillende oorzaken hebben. Controleer daarom onderstaande opties voordat je ons belt:
1. Log je bij de juiste knop in?
Lees aub goed de email die je hebt ontvangen. Daar staat precies waar je moet inloggen.
2. Heb je de inlogcodes goed ingevoerd?
Controleer goed of je de login codes exact hebt ingevoerd zoals je ze hebt ontvangen. Let goed op hoofdletters en kleine letters en kopieer geen spatie mee. Nadat je de eerste keer bent ingelogd moet je zelf een nieuwe inlognaam en wachtwoord bedenken. Daarmee log je voortaan in. De My One logincodes die je per email ontvangt zijn dus altijd tijdelijk.
3. Heb je je browser cache geleegd?
Het kan zijn dat je per ongeluk verkeerde inlogcodes hebt opgeslagen in je browser. Dan moet je je browsercache legen: Druk op CTRL + SHIFT + Delete. Er opent zich een venster waar je de browsercache kunt leegmaken. Zorg dat je tevens de opgeslagen wachtwoorden verwijderd. Je kunt ook eerst proberen in te loggen met een andere browser.
Als je alles hebt geprobeerd en je kunt nog niet inloggen, neem dan contact op met de helpdesk van One: 020-8451074 of start een Live Chat.