Veelgestelde vragen van intermediairs
Het is natuurlijk erg vervelend als je geen e-mail van ons kunt ontvangen. Het kan verschillende oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oorzaken en oplossingen. Het kan gebeuren dat onze e-mails in je spamfolder terechtkomen. Omdat wij vaak een korte e-mail sturen met een pdf loonstrook of factuur als bijlage, bestaat er een kans dat jouw mailprogramma deze e-mails als spam beoordeelt en ze naar de spamfolder verplaatst. Controleer daarom altijd even je spamfolder als je een email niet hebt ontvangen. Verplaats zo betrouwbare mail van de spambox naar het Postvak IN: Verplaats betrouwbare mail zo van de spambox naar de inbox in Gmail: Voeg de afzender eventueel toe aan de lijst met betrouwbare contacten: Haal in de app van Gmail zo betrouwbare mail uit de spambox: Voeg de afzender eventueel toe aan betrouwbare contacten: Haal zo betrouwbare mail uit de spammap in Mail op de Mac: Haal in Mail op de iPhone/iPad zo berichten uit de spammap: Voeg de afzender eventueel toe aan betrouwbare contacten: Het kan ook zijn dat je helemaal geen e-mail meer kunt ontvangen omdat jouw cloudopslag vol zit. Apple, Google en Microsoft hebben hun beleid aangepast en tellen nu alle soorten opslag bij elkaar op. Zo overschrijd je al snel de gratis cloudopslag van jouw (email) account. Elke dienst waarschuwt wanneer de gratis ruimte vol raakt. Dat gebeurt ruim op tijd, zodat er voldoende gelegenheid is tot actie. Grofweg zijn er dan drie mogelijkheden: Het is een open deur van jewelste, maar toch: neem de bewaarde bestanden kritisch door. Moeten ze echt allemaal blijven? Verwijder alles wat weg kan. Omdat de meeste diensten weggegooide bestanden nog een aantal dagen bewaren in de prullenbak, moet ook deze geleegd worden voordat de ruimtewinst zichtbaar is. Is weggooien geen optie, dan kan een deel van de bestanden verhuizen naar een externe harde schijf of usb-stick. Zorg ervoor dat ze ook op de computer blijven staan, maar dan niet in de map van de clouddienst. Zowel de computer als een externe harde schijf of een usb-stick kunnen kapot gaan. Bestanden op verschillende locaties bewaren is daarom noodzakelijk. Verhuizen van de bestanden kan via de Windows Verkenner of de Finder (Mac). Bewaar daarna een kopie van de bestanden op de externe harde schijf of usb-stick. Elke clouddienst biedt abonnementen die de opslagruimte uitbreiden. De maandelijkse bedragen ontlopen elkaar nauwelijks. Meer info: Zeker! We begrijpen dat elk bedrijf unieke behoeften heeft. Daarom streven we ernaar om maatwerkoplossingen te bieden die perfect aansluiten bij jouw specifieke situatie. Of het nu gaat om het aanpassen van salarisadministratieprocessen, het implementeren van specifieke rapportages of het op maat maken van contractbeheer, we staan klaar om te luisteren naar jouw wensen en samen te werken aan oplossingen die volledig zijn afgestemd op jouw bedrijf. Met onze flexibiliteit en expertise als backoffice bureau voor intermediairs streven we ernaar om aan al jouw individuele behoeften te voldoen. Wij begrijpen we dat voor intermediairs met een backoffice een snelle respons cruciaal is. We streven ernaar om snel te reageren op jouw vragen en de plaatsingen die je indient. Ons ervaren team staat klaar om jouw oproepen en e-mails snel en efficiënt af te handelen. Of het nu gaat om het beantwoorden van vragen, het oplossen van problemen of het verstrekken van advies, we zorgen ervoor dat je tijdig de ondersteuning krijgt die je nodig hebt. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Absoluut! Jouw controle is belangrijk voor ons. We begrijpen dat je betrokken wilt blijven bij je backoffice activiteiten, zelfs als je ze uitbesteedt. Daarom krijg je een eigen portalomgeving waarmee je altijd en overal toegang hebt tot jouw gegevens. Met onze transparante rapportages kun je de prestaties van je backoffice nauwlettend volgen en belangrijke inzichten verkrijgen. En de contracten, loonstroken en facturen sturen we met jouw logo. Op die manier behoud je de controle en blijf je zichtbaar voor je uitzendkrachten en inleners. Het uitbesteden van je backoffice aan ons uitzendbureau heeft tal van voordelen. Ten eerste verlicht het de administratieve lasten, waardoor je kostbare tijd en energie bespaart. Daarnaast zorgen we voor een foutloze en tijdige verwerking van salarisadministratie en facturering in jouw eigen huisstijl, zodat je cashflow op peil blijft. Bovendien nemen we de complexe wereld van wet- en regelgeving uit handen, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over werkgeverschapsrisico’s, certificering, boetes en compliance. Met onze expertise op het gebied van HR en personeelsbeheer staan we altijd voor je klaar om je te ondersteunen bij al je personeelsvraagstukken. Bij onze uitzendbureau backoffice bieden we een breed scala aan diensten om jouw leven gemakkelijker te maken. Denk aan het verzorgen van salarisadministratie met de hoogste nauwkeurigheid, contractbeheer, het factureren van klanten en het innen van betalingen, het beheren van ziekte & verzuim en het voldoen aan alle wet- en regelgeving. Kortom, we nemen al die tijdrovende taken uit handen, zodat jij je kunt richten op het laten groeien van je bedrijf. Daarnaast helpen en ondersteunen we je waar nodig met de recruitment. De backoffice van een uitzendbureau heeft een belangrijke taak: de administratieve rompslomp achter de schermen regelen, zodat jij je kunt richten op de zaken die er écht toe doen. Van salarisadministratie en facturering tot het beheren van contracten en wettelijke verplichtingen, onze backoffice zorgt voor een vlekkeloze operatie, zodat jouw uitzendproces soepel verloopt. Wij betalen op woensdag de marges van de voorgaande periode. De periode is afhankelijk van de facturatiefrequentie van de klant. Indien wij jouw klant wekelijks factureren ontvang je ook wekelijks de marges. Wij betalen de marge altijd uit. Ook als je klant de facturen nog niet heeft betaald. Betaling van de marges vormt altijd het sluitstuk van de cyclus: declaraties –> verloning –> facturering –> marges. Je kunt eenvoudig overstappen naar One. Neem hiervoor contact op met een van onze adviseurs via 020-8451074. Zij stellen, in overleg met jou, een plan van aanpak op zodat de overgang zonder problemen verloopt. De kosten van een uitzendbureau starten hangen grotendeels af van de vraag of je de backoffice uitbesteedt. Een uitzendbureau starten met One kost niet zoveel. Vrijwel alle grote kosten zitten namelijk inbegrepen in het tarief van One. Kosten waar je als starter nog wel mee te maken krijgt zijn bijvoorbeeld: Wanneer je een plaatsing maakt (het in dienst nemen van een werknemer via One) weet je precies wat de kostprijsfactor bij One wordt. Deze factor vermenigvuldig je met het bruto uurloon van de werknemer. Dit tarief is jouw inkoopprijs. Jij bepaalt zelf het tarief voor de opdrachtgever. Je bepaalt dus zelf hoe groot de marge is die jij per uur verdient. Lees ook de whitepaper: Wat zijn de kosten van een uitzendbureau (starten)?Ik ontvang geen e-mail van jullie. Wat nu?
1. Spamfolder
Oplossing: Verplaats betrouwbare mail van de spambox naar het Postvak IN
Spamfilter Outlook
Spamfilter Gmail
Spamfilter Gmail-app
Spamfilter Mail (Mac)
Spamfilter iPhone en iPad
2. Cloudopslag
Ruimte vrijmaken
Externe opslag
Opslagruimte kopen
Kan jullie uitzendbureau backoffice maatwerkoplossingen bieden?
Hoe snel kan een uitzendbureau backoffice reageren op mijn behoeften?
Kan ik nog steeds controle houden over mijn backoffice als ik deze uitbesteed?
Wat zijn de voordelen van het uitbesteden van de backoffice aan een uitzendbureau?
Welke diensten biedt een uitzendbureau backoffice aan?
Wat is de rol van de backoffice van een uitzendbureau?
Wanneer worden mijn marges uitbetaald?
Hoe kan ik overstappen naar One?
Wat kost het starten van een uitzendbureau?
All-in tarieven van One